środa, 9 kwietnia 2014

Drzewko Wielkanocne DIY.

Parę dni kwietnia już za nami. Pogoda wprawdzie nie powala, ale dzień jest dłuższy {szkoda, że nie dosłownie}. Jest więcej słońca, niestety i więcej wiatru, w który zamiast nieś smród psiej kupy i kompostu, mrozi uszy.
Do powstania Wielkanocnego Drzewka zainspirowało mnie nietypowo, bo Drzewko Adwentowe, które dawno temu (w grudniu) podziwiałam na blogu My Little Madness.

Co potrzebujemy? - Niewiele. Nam potrzebny był długi spacer, żeby taką gałązkę znaleźć, co nie było łatwe, bo służby porządkowe bardzo szybko usuwają takie bezpańskie gałązki ;-)

Materiały:
  • gałązki
  • farba akrylowa
  • pędzelek
  • wazon lub inny pojemnik na gałązki
  • folie do zabezpieczenia podłogi
  • wielkanocne dekoracje 

Na razie wiszą tylko zeszłoroczne dekorację, mam nadzieję, że powstaną kolejne w tym roku roku - na pewno je pokażę {pomysły są, mam nadzieję, że czasu wystarczy}.


Pamiętacie zeszłoroczne zwierzątka ? Dla tych co nie pamiętają, albo są tu od niedawna  - KLIK TU


 Joanna






SHARE:

7 komentarzy

  1. Pomysł z drzewkiem super , też coś muszę stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze doskonały pomysł Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu pięknie Ci wyszło "drzewko" :) Też mam w planach zrobienie wielkanocnego:P Swoją drogą chętnie bym na Twoim zobaczyła szydełkowe cuda:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za pomysł. chyba coś wyszydełkuje ;-)

      Usuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig