poniedziałek, 7 kwietnia 2014

W podróży - Anty nuda {DIY}

 Za nami krótki urlop (niestety za krótki) w Londynie i okolicach, więcej na ten temat już wkrótce. A póki co, o tym co przygotowałam dla Kai-a, żeby nie nudził się w samolocie. Tym razem nie dałam mu mojego telefonu, choć oglądanie bajek na nim jest niezawodnym, ale uzależniającym uspokajaczem.


Poziom trudności: ★★☆☆
 
Potrzebujemy:
  • tkaninę 2 x A4 + po około 4 cm z każdej strony materiał (z zakładki tej wykonamy ramę która będzie trzymała ekran do rysowania)
  • tkaninę 13 x 20 cm, na uszycie kieszonek na mazaki
  • tkaninę na rączki 2 razy 8 x 22 cm 
  • skrawek materiału + zatrzask
  • ołówek
  • nożyczki
  • podstawowe umiejętności w szyciu na maszynie
  • taśma do materiału, która może się przydać do usztywnienia ramy.
  • pleksi lub gotowa tablica do rysowania mazakami zmywalnymi.




 Zszywamy i Gotowe. Szyłam go w nocy, a następnego dnia rano pędziliśmy już na lotnisko dlatego dokumentacji pracy nie posiadam, ale wierzcie mi, że nie trzeba się super starać przy takiej formie. Aby ułatwić sobie szycie zaprasowałam wszystkie zagięcia, mimo że strasznie nie chciało mi się wyciągać żelazka, ale warto, oszczędza to później dużo czasu.



Jak się sprawdziło? Rewelacyjnie, ale w obiegu był tylko jeden mazak i wybrałam takie, które łatwo można sprać z ciuchów {zielony nie tak łatwo ;-)}. Kai mazał w samolocie po tablicy i po sobie. Zostawiłam też jedną stronę nie zszytą, żeby pod pleksi, którą użyłam, można było wkładać obrazki do kolorowania.


Joanna

SHARE:

3 komentarze

  1. Rewela! i jestem ciekawa posta o tej wycieczce. Kurczę! Nie wiek jak to się stało ale nigdy w Londynie nie byłam. Jestem go bardzo ciekawa! Jak Sabina z Projektu Londyn wyda przewodnik to wezmę go pod pachę i chyba skuszę się na wyjazd z Małym śladami bajek :) Pozdrówka dla Kai'a. Ale wyrósł!

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig