niedziela, 13 kwietnia 2014

Szydełkowe Dekoracje Wiosenno - Wielkanocne.



Nasze świąteczne drzewko budzi się do życia. W Szkocji, na północy, wiele drzew jeszcze nie ma pączków, być może stąd ten podświadomy wybór ;-). 

Do wykonania listków wystarczy podstawowa znajomość szydełkowania. Nie korzystałam z wzorów, bo jak to bywa w przyrodzie, nie ma dwóch identycznych liści. Motyw wybrałam z potrzeby chwili, a technika to już podpowiedz Ani z bloga My Little Madness. Brakło niestety delikatniejszego materiału, ale mimo to, mają swój urok. Jest wiosennie, a zarazem świątecznie.

Kolor włóczki wiosenny - na ten sezon mój ulubiony.

Mój pierwszy gif - fotki do gifa autorstwa mojego ♥ M.



Dekoracja na Wielkanocnym drzewku prezentują się całkiem przyjemnie. A Wy co myślicie?

Miłego dnia!
Joanna


SHARE:

6 komentarzy

  1. Aaaaaaa boskie:) chyba wezme u Ciebie lekcje szydelka przez skypa:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspertem nie jestem, ale tyle co wiem mogę przekazać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wystarczą podstawy;) Bo ja w temacie szydełka to jak z drutami - jak nie zobaczę 500 razy to nie zajarzę:P No dobra, trochę przesadziłam:P

      Usuń
    2. To musimy się kiedyś umówić. :-)

      Usuń
  3. pieknie wyglada, zapierniczasz z tym szydelkiem ze huhuhuhu...;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. To tak tylko wygląda hihi

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig