środa, 29 stycznia 2014

Walentynkowe origami {foto tutorial}




Wałek pozostawił wiele ozdobionych kartek i naturalnie trzeba było coś z nich zrobić.  
 Z papieru wykonałam origami serca i tak, nie chcący, powstał kolejny walentynkowy post ;-)

Wybrałam bardzo proste origami serce, żeby mogły je wykonać nasze pociechy. Mój nie był zainteresowany z racji swojego wieku, ale może Wy macie starsze, chętne dzieciaki. Mam nadzieję, że foto tutorial jest zrozumiały. Jeśli macie jakieś konstruktywne uwagi to z chęcią wysłucham, żeby kolejnym razem było jeszcze lepiej {na pewno poprawię jakość zdjęć} .

Z serc można zrobić np. girlandy, kartki walentynkowe, co tam sobie wymyślicie.
Przykład poniżej. Niestety aparat odmawia posłuszeństwa i wariuje przy łapaniu światła. Więc jakość zdjęć coraz gorsza :-(

Miłej Nocy Kochani 
Joanna




SHARE:

4 komentarze

  1. Całkiem fajnie to wygląda wiesz:) Choć ja w tym roku zlewam totalnie walentynki:P nie chce mi się. O ciasto może upiekę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak powstał papier to coś trzeba było zrobić , ale bez spinki ;-)

      Usuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig