poniedziałek, 27 stycznia 2014

DIY. Wałek do odciskania wzorów.



Nie jeden z Was pamięta wałki do odciskania wzorów na ścianach. Ściana pomalowana obowiązkowo musiała mieć naniesiony wzór z wałka. Może to tylko moje wspomnienia :-). Wałek nie był za szeroki, a precyzja z jaką się kładło wzór na ściany bez pomocniczych taśm była niesamowita. Aktualnie wałki tego typu wracają.  Ja jednak chciałam wam pokazać jak zrobić wałek do dekorowania papieru.


  Co będzie potrzebne:
  • Wałek do czyszczenia ubrań {ten z wymiennymi rolkami}
  • Zużyte rolki z wałka {czasami pasują rolki z papieru toaletowego}
  • Klej
  • Kartka z pianki
  • Nożyczki
  • Farby
  • Kartki

   Obklejamy rolkę jednym kawałkiem. Tu istotna jest jakość kleju. Ja spięłam spinaczami, nieprzejmująca się tym, że zostaną ślady. Dobrze sprawdzi się również gumka recepturka.

Rysujemy i wycinamy wzór na pozostałych częściach pianki.

Przyklejamy wzorek {serduszka} na wałek.

Czekamy do wyschnięcia i Gotowe.

Zawiało walentynkami.

Mój pierwszy post pisany przy Kai-u, który odmawia spania popołudniami. Krótki, ale mam nadzieję, że zadawali Was.
 Miłego Dnia 
Joanna





SHARE:

7 komentarzy

  1. Gdzieś już widziałam i strasznie mi się to spodobało:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to gdzieś widziałam, ale ile się naszukałam i teraz nie znalazłam. Bo miałam problem ze znalezieniem tytułu posta .

      Usuń
  2. Napewno wyprubujemy u nas, juz widze jak moją sama tworzy sobie taki wałek a potem odbija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł! I tak słodko - walentynkowo powiało :)))

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig