niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosno, ach, to ty?

Nie to nie ja. 
Niestety nie mogliśmy się za długo cieszyć wczorajszym dniem. Dziś, wieczorem zaczął padać śnieg. Mam nadzieję, że wiosna się z nami tylko przekomarza i jutro obudzi mnie piękne słońce, a po śniegu zostanie tylko wspomnienie. 

Jak cieszyliśmy się wczorajszym pięknym dniem? Sami zobaczcie.


Spacer wczesnym popołudniem (przed domem). Kai doskonali swoje umiejętności w chodzeniu. Jeszcze dwa tygodnie temu bał się chodzić na zewnątrz.



Zaglądanie do sąsiadów doniczkowych ogródków. 


 Te nasze widoki :-) Rybkowy bieg na kurczaka.

Było tak pięknie, że wieczorem powtórzyliśmy spacer (tym razem za domem). Było jeszcze cieplej, wiatr ustał. Ech, było tak wiosennie. 

 Nasz rowerowy garaż. Postawiony nielegalnie za domem. To trochę jak postawienie takiej budy, w Polsce pod blokiem jak mieszkasz na parterze :-). Ciekawe czy znajdzie się jakiś życzliwy ;-) 


A około dwudziestej, jak Kai spał.  Siedziałam przy swoim biurku i zamiast ślepić w komputer, patrzyłam w okno i podziwiałam nasze piękne widoki. Jak tu robić coś, jak za oknem taaakie widoki.

Wiosny Wam i sobie życzę.
SHARE:

26 komentarzy

  1. Brawo Kai!
    Pieknie sobie radzi z chodzeniem. Jeszcze troche i zacznie Wam biegac :)
    PS Ale masz piekny widok za oknem!
    Nie dzwie sie, ze patrzylas za okno zamiast w kompa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, ale Wam zazdroszczę tego słoneczka, u nas wczoraj było okropnie. Dziś też nie jest lepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ślicznie Wam tam :)

    wiosna jest tuż za rogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdraszczam tej wiosny. Ja za oknem wciąż mam śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś też za oknem był śnieg, stopniał, ale wszystko przed nami zapowiadają nowe opady

      Usuń
  5. A jakie Kai ma genialne geterki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja go tak uwielbiam w takich geterkach :-)

      Usuń
  6. widoki piękne!!!
    a spacerek... widać że ubaw po pachy :)
    pozdrawiam ciepło

    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękne widoki :)
    Jak się cudnie patrzy jak Kai chodzi, a mama jaka śliczna :)
    Ja dzisiaj jak zobaczyłam na zdjęciach moje wory pod oczami to się załamałam... ;)
    Misiek na dworzu tylko za rączkę, sam się jeszcze boi :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kai jeszcze parę tygodni temu bał się wyjść z domu na własnych nóżkach. A tu pewnego dnia poszedł i to na całkiem nieznanym gruncie.
      Ja mam zamiast worów takie sine oczy jak Hindusi, że bida to zakryć pudrami i innymi rozjaśniaczami. Niestety takie uroki bycia mamą. Kiedyś odpoczniemy ;-)

      Usuń
  8. Pięknie u Was było! Nawet w PL wyszło dziś troszkę słońca :)
    Kai pięknie maszeruje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję nistety się skonczyla taka pogoda :(

      Usuń
  9. Widoki macie przecudne!
    A Kai chłopak zuch:)
    i bez czapki?to rzeczywiście u Was było ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden dzień wiosny zaliczony, ciekawe ile będziemy mieli ich do jesieni bo na lato nie liczę w tym roku

      Usuń
    2. dlaczego? ja właśnie liczę:)Mam nadzieję ,że lato wynagrodzi nam taką długą zimę i brak wiosny wmarcu i kwietniu!:))

      Usuń
    3. Tu raczej lata niema. Obiecują co roku i nic

      Usuń
  10. Tytul i pierwsze zdanie mnie rozwalily :-), ale wszystko sie zgadza. Facecik w rajtuzkach wesoło sobie drepce. Slodkie sa takie maluszki, ktore niedawno zaczely przygode z chodzeniem. A widoku zazdroszcze - ja widze okna sasiadow... Ale z pokoju chlopakow widac maly lasek - zawsze cos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sypialni też widzimy inne domy, ale salon i kuchnia nam wszystko wynagradza. To prawda fajne takie draptajace maluszki

      Usuń
  11. rozmarzyłam się tak u Was pieknie!
    Kai drepce a zaraz bedzie biegał- mamo kup dobre buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drepta , po domu już biega. Dobre butki są :)

      Usuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig