poniedziałek, 27 lutego 2017

DZNW #6 {materiał}

Póki co warsztat nie gotowy, ale nie chciałam pozostawić pustego posta. ODGRZEBAŁAM starego posta. z DIY na pewno poradzi sobie nie jedno dziecko.

COŚ DLA MAŁYCH KSIĘŻNICZEK. BALERINKA I OPASKA DIY.

 Wprawdzie dziecka o płci przeciwnej do Kajowej "nie posiadam" to dziś mam dla was prosty tutek. Balerinkę, którą można zrobić bez szycia  i opaskę z kwiatkiem, która nie wymaga większych zdolności krawieckich niż przyszycie guzika. Strój powstał na sesję zdjęciową, niestety mała modelka troszkę się pochorowała i nie przyszła. Mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zaaranżować nowe spotkanie. 

Kai stanowczo zaprotestował i wszelkie próby wciśnięcia go w balerinkę nie powiodły się. Pokazywał, że ja mam założyć. Uszanowałam jego decyzję i sfotografowałam efekt bez modelki.

Zaczniemy od Kwiatka:
Najlepiej sprawdziłby się tiul. Ja użyłam materiał, który pozostał mi z firanki. Trochę się strzępi, ale to też ma swój urok.

 Oto cała umiejętność w szyciu jaką potrzebujemy do stworzenia opaski :-)
 Przejdźmy do Balerinki
Jak ją zrobić
  • Zmierz dziecko w tali i odpowiednio przytnij w zależności od tego czy balerinka będzie wiązana, czy też na elastycznej gumce.
  • Potnij tiul na pasy, tak, żeby po złożeniu ich na pół uzyskać odpowiednią długość spódniczki.
  • Dla małej baletnicy 2-3 lata wystarczy około 60 kawałków, aby uzyskać zamierzony efekt.
  • Złożony na pół pas tiulu przekładamy przez pas tworząc pętelki {można wygooglować "diy tulle tutu skirt" jak ktoś ma wątpliwości}




 Gotowa!
Joanna


Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Nasza szkoła domowa I&K w domowym zaciszu Kidsandu Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku WorldSchool Explorers Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki
SHARE:

1 komentarz

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig