piątek, 4 września 2015

Kartonowy samochód. DIY


Pamiętacie tego Posta, jak nie to zapraszam do lektury, nawet jak pamiętasz.

Prawie każdy zauważył jaką niezwykłą moc posiadają  kartony. Przyciągają one zarówno koty jak i dzieci. Sprawia to, że nie kosztuję nas to zbyt dużo wysiłku, aby pudło stało się dla naszej pociechy jeszcze bardziej atrakcyjne. 
W sieci można znaleźć mnóstwo inspiracji na kartonowe dzieła {zobacz TU}. 
Odkładamy kartony już na super garaż, a raczej szukam wolnej chwili do kartony już są. 
Ale póki co, prezentuje wam Kai-owy samochód.

Jeśli uważasz, że nie poradzisz sobie, brak ci czasu na próby. Znalazłam super łatwy tutorial TU

Czego potrzebujemy

  • kartonowe pudło
  • nożyczki, nożyk do papieru 
  • mocnej taśmy
  • klej (najlepiej sprawdza się klej na ciepło)
  • farby

 Kai cieszył się, bardziej z powodu tego, że jego pudło ma dużo otworów, a nie dlatego, że przypomina samochód. 

Kai pomagał w malowaniu, dobrze, że mu się szybko znudziła ;-) Mniej sprzątania.
 ...nie, nie bawi się w jazdę samochodem, ale właśnie odrywa kierownice ;-/
Po zabawie pudło służy do przechowywania zabawek.

Joanna

SHARE:

6 komentarzy

  1. Swietny pomysl, nawet po kartonowym aucie widac ze masz smykalke do takich rzeczy :-)
    Ale u mnie takie auto by nie przetrwalo nawet godziny, Misiek namietnie psuje wszystko co mu w raczi wpadnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kai nie lepszy. koła oderwane, kierownica też. taśma mocna więc na razie się trzyma :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre:)))) A kartony mamy:D Trzeba coś pokombinować:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) U mnie znaczy dla moich chłopaków na pewno byłoby sklepem albo lodziarnią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne autko. Właśnie myślałam ostatnio czy by Róży nie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś moje dzieci również tak samo robiły, ale tylko wtedy jeśli jakiś karton nam zostawał. Ja na ten moment muszę przyznać, że jak czytałam w https://www.sendit.pl/blog/folia-babelkowa-kartonowe-pudlo-czyli-jak-poprawnie-zapakowac-przesylke to faktycznie samo pakowanie pudeł kartonowych jest czasami nie lada wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig