poniedziałek, 31 października 2016

Świnka skarbonka #DNW2 {Plastik}



Czasami życie różne figle nam płata, ale zabawa musi trwać. Dziś plastik w roli głównej i u mnie wyjątkowo, odgrzewany warsztat, ale dla mnie bardzo fajny. Butelka niezwykle atrakcyjna i dająca nieskończenie wiele możliwości.

A dziś w związku z tym, że mały był w żłobku, a ja mam dzień wolnego to zamiast posprzątać bajzel, który zrobiłam z moją rodzinką u siostry, wolałam kreatywnie spędzić czas z moim prawie 4.5 letnim siostrzeńcem.
A oto efekt naszej wspólnej pracy.

Do powstania prosiaczka zainspirowała mnie
Mama w domu jej cudną butelkową świnkę skarbonkę możecie zobaczyć TU.
W Polsce dzieci robią świnki skarbonki z butelki po napojach w UK i Holandii z butelek po mleku. Wniosek jest tylko jeden - nieważne z czego ważne, żeby była dobra zabawa.



Wycinaliśmy, Przyklejaliśmy i przy tym świetnie się bawiliśmy :-)


Jak już pomalowaliśmy świnkę to nastał najgorszy czas dla Leosia. Czekanie aż wyschnie farba, by móc przykleić oczka, ogonek i dziurki od nosa. 
Trwało to pół godziny , a próby zajęcia go czymś innym były nieskuteczne.
Siedział i patrzył w zegar i mówił:
- ciociu, a jedynka zmieniła się już na two
- ciociu, a już jest trzy i to wcale nie było tak długo
- ale Leoś ma być 30 nie trzy
Dotrwaliśmy do prawie suchej świnki dokleiliśmy brakujące części.




Dzieci w całym UK idą do szkoły jak mają 4 lata. Uczą się pisać,czytać i nikt nie uważa, żeby zabierano im dzieciństwo. Dla Leosia to świetna zabawa.



Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Schwytane chwile I&K w domowym zaciszu Jake, jeże nici i inne takie Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku Sopelkowo Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki Worldschool Explorers Nasza szkoła domowa Jej cały świat Nasza przygoda DIY
SHARE:

23 komentarze

  1. Boska świnka :-)! Wykorzystam pomysł z Lulu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swinka rewelacyjna!
    Zdolniachy z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna ta świnia, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita!! Świetna świnka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na wspólną zabawę :) Efekt naprawdę ciekawy!
    Dziękuję za wizytę na moim blogu, no i powodzenia w szukaniu mieszkania!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna skarbonka nam wyszła! Czy mogę zamieścić fotkę z linkiem na FB?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje wam dziewczyny. ciesze, że się wam podoba. Fajnie, że takie inspirację znajduję na blogach, które odwiedzam, a nie muszę szukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hrum hrumm... zdolne z Was bestie:))
    pieknie wyszla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem ja tylko pomagałam. ja już się nie mogę doczekać jak Kai będzie ze mną chciał malować :-)

      Usuń
  9. Ta butelka idealnie się na świnkę nadaje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko moja córeczka urośnie to robimy ją razem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna skarbonka. Należy od małego uczyć dziecka nie tylko pisania, ale i oszczędzania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna świnka!!! Co do tego zabierania dziecinstwa, to mozesz wierzyc lub nie, ale bardzo duzo ludzi w UK uważa, że szkoła dla 4-latka to fatalny pomysł. Cudownie, że Leoś dobrze się w niej bawi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że wszystko zależy od szkoły i nauczycieli bo czasami to wielka porażka. Mi marzy się edukacja domowa, ale u nas w mieście kompletnie nie popularna.A z moim angielskim bez większej grupy rodziców nie ogarniam tego. Pozostaję mi znaleźć fajną szkołę, choć nie będzie łatwo.

      Usuń
    2. Ja uważam, że wszystko zależy od szkoły i nauczycieli bo czasami to wielka porażka. Mi marzy się edukacja domowa, ale u nas w mieście kompletnie nie popularna.A z moim angielskim bez większej grupy rodziców nie ogarniam tego. Pozostaję mi znaleźć fajną szkołę, choć nie będzie łatwo.

      Usuń
  13. krótko i na temat :) fajna świnka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahah świnka pierwsza klasa i ile pieniążków pomieści :)

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig