poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Słowo Mamy


Poniedziałek to nie jest dzień, w który zazwyczaj publikuję, ale temat inny, poniekąd związany z dziećmi, bo chciałabym przedstawić Wam blog, dla którego zrobiłam nowy "look". Szablon nie jest mojego autorstwa, ja go tylko dostosowałam kolorystycznie. Ja jestem autorką banera i takich tam dodatkowych gadżetów jak guzik ze zdjęciem. Jak Wam się podoba?

Blog Słowo Mamy znajdziecie TU, zajrzycie tam koniecznie, wprawdzie blog dopiero się rozkręca, ale zapowiada się bardzo ciekawie, a przede wszystkim kreatywnie i dla dzieci, a takie blogi lubimy.


A może któraś / któryś z Was jest zainteresowany nowym banerem, pomocą przy doborze szablonu i dostosowaniem go, pierwsze dwie osoby, które wyrażą taką chęć dostaną gratis taką usługę. Dla czego za darmo - mimo pewnego doświadczenia w tej dziedzinie, nie mam stworzonego portfolio, a nikt przecież na słowo mi nie uwierzy, choć moją wizytówką są moje blogi i blog Słowo Mamy. Baner dostosowuję indywidualnie.

Zapraszam
SHARE:

6 komentarzy

  1. Rzeczywiście świetny blog. :)
    Czy mój skromny blog nada się do takiego spersonalizowania? Próbowałam dłubać przy tym, ale chyba póki co odstrasza....
    www.uszywki-zuzinkowej-mamy.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuzinkowa Mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak kto pierwszy ten lepszy :-). - Czyli jednego zwycięzce już mamy

      Usuń
    2. Hihi, pierwszy raz coś wygrywam. :)

      Usuń
    3. proszę się ze mną skontaktować przez email, który znajdziesz w zakładce o mnie

      Usuń
  2. :))) jestem mega zadowolona ze współpracy, efektu końcowego...!!! W życiu bym zmian w blogu nie zrobiła sama. Co tu kryć bez profesjonalisty.

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig