piątek, 14 sierpnia 2015

Filcowe psiaki



Dziś bardziej chciałam Was zainspirować do szycia ręcznie małych filcowych zwierzątek dla waszych pociech. Bo uznałam, że na pewno sobie poradzicie z takimi zwierzątkami. Wierzcie mi w każdej mamie drzemie kreatywna dusza, same wychowywanie dzieci jest kreatywne. Nie musicie być od razu super rzemieślnikami, co z tego , że oczko krzywo przyszyte, że nóżka jedna dłuższa jedna krótsza. Wasze dzieci docenią to, że robicie to dla nich, choć pewnie nie raz wypomną Wam, że coś wygląda nie tak jak trzeba, ale tylko dlatego, że dzieci w pewnym wieku nie kłamią, mówiąc coś o kimś, ale nie o sobie. Bo o sobie to czasami bujdy na resorach :-)
Ja inspirację zaczerpnęłam z tej książki {Crafty Creatures - Jane Bull}. Zauważcie, że wszystkie zwierzaki mają tą samą bazę, różnią się długością uszów, czy też kolorem, a więc do dzieła rodzice! Z domkiem poszłam na łatwiznę i okleiłam filcem pudełko :-)

Joanna
SHARE:

6 komentarzy

  1. Urocze pieski. Robiłam kiedyś filcowe pacynki, ale takimi zwierzakami córcia mogłaby się szybciej bawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. W końcu znalazłam miejsce, skąd można czerpać inspiracje do wspólnego spędzania czasu z dziećmi. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig