czwartek, 25 czerwca 2015

Czego Ci nikt nie powie o byciem blogerem (WB4)

Jak zaczynałam pisać bloga to tak naprawdę nie wiedziałam czego oczekuje. Na pewno chciałam być czytana, nawet nie przyszło mi do głowy, że na blogu można zarabiać, niewiele czytałam blogów innych osób. Do dziś pamiętam moje pierwsze komentarze i do dziś te osoby, które je zostawiły są mi bliskie. Nie spodziewałam się, że przez jakieś tam pisanie można nabrać pewności siebie i zacząć robić rzeczy, które się kocha robić.

Podsumowując:

  • pewność siebie
  • dążenie do realizacji swoich marzeń, taki pozytywny kop!
Tego mi nikt wcześniej nie powiedział.

Ciekawe jestem jak to było u Was.
SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig