niedziela, 26 kwietnia 2015

Naklejki na ściane DIY - Pokój dziecka #5

Jakiś czas temu wykonałam kolejny krok w odnawianiu pokoju Kai-a. Co niektórzy na pewno widzieli zdjęcia na moim instagramie, na który oczywiście zapraszam.
Tym razem postanowiłam udekorować ścianę pokoju. Wybrałam gwiazdki, bo Kai je lubi i wiedziałam, że się z nich ucieszy i nie myliłam się.
Do wykonania gwiazdek wykorzystałam tapetę winylową. Gwiazdki z takiego materiału bardzo łatwo się nakleją, a i łatwo je usunąć, co jest ważne gdy wynajmuję się mieszkanie (choć na to, nie daję 100% gwarancji).

Patrząc na układ żółtych gwiazdek, czy domyślacie się co może oznaczać? Jest to znak zodiaku ryby, pod którym urodził się Kai. Pozostałe gwiazdki przyklejałam z Kai-em, miał ogromną frajdę, a przed snem ciągle się w nie wpatrywał.

Gwiazdkowy motyw jest dość popularny, ale mimo swojego pewnego oklepania, nie wątpliwie jest uroczy. Zachęcam do zajrzenia na bloga Kreatywnik , gdzie również pojawia się motyw gwiazdek w pokoju dzieci.

Do gwiazdek jeszcze wrócę przy okazji przygotowania kącika dla Nerio i jeszcze jednej ściany w pokoju pierworodnego. A Wam jak się podoba ten motyw?

Joanna
SHARE:

9 komentarzy

  1. Uwielbiam gwiazdy. Może oklepany motyw, ale cudny. Nigdy bym nie wpadła, że żółte gwiazdki coś oznaczają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tą gwiezdną konstelacją. Moja koleżanka też wynajmowała mieszkanie i nakleiła w nim na ścianie dekoracje z papieru samoprzylepnego. Tyle że były to króliczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Ale gwiazdek nie chciałoby mi się wycinać ;) chyba postawę na trójkąty, będzie łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Zwłaszcza z tą konstelacją z żółtych gwiazdek :) To, że nalepki się dobrze odklejają jest niewątpliwym plusem dla tego pomysłu :) My w ccs druk również robimy nalepki (a nawet fotonalepki), ale one raczej nie nadają się na ściany :) Pamiętam, że też miałam w pokoju gwiazdki, ale były razem z tapetą ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pięknie! u nas też świetnie się sprawdziły naklejki ścienne, wiadomo, dzieciaki szybko rosną, więc łatwo można zmienić motyw w ich pokoju. Syn wybrał sobie wielką piłkę, znaleźliśmy taką na dekowizja.pl i świetnie wpasowała się w klimat pokoju małego piłkarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Taka prosta sprawa, a tak super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przykład na to, jak w prosty sposób można urozmaicić pokój dziecka, muszę u swojej córki o czymś takim pomyśleć. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie wyszło ;) Myślę, że dużo lepiej niż jakbyście kupili naklejki w sklepie (ze względu na frajdę i radość tworzenia) :).
    Pozdrawiam i zapraszam po rabaty do różnych sklepów z wyposażeniem wnętrz rabatdladomu.com.pl

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig