czwartek, 16 października 2014

Gdzie można mnie znaleźć.

Dzień IV Wyzwania u Uli

To blog bardziej związany z moją twórczością. Bardziej służy jako portfolio, lubię jego nazwę, ale jak na razie nie poświęcam mu za wiele czasu, ale jest na niego pomysł, tylko, że czeka na lepsze czasy.

 
 Blog My Wee Art{jpg skąd taki skrót - proste Joanna Pabel-Gruszczyńska} Studio z zamierzenia ma połączyć się z moim sklepikem na Etsy {mam nadzieję, że już lada dzień}, więc zapraszam do polubienia i śledzenia.



To tyle odnośnie mojego mini biznesu. Poniżej macie link do mojego bloga Be Creative Mommy, który staram się prowadzić po angielsku. Z założenia powstał on do mojej nauki języka angielskiego, taka mobilizacja do systematycznego uczenia, ale polubiłam te moje miejsce i aktualnie jest to drugi mój osobisty blog, na którym znajdziecie inspiracje nie tylko dla dzieci , ale również dla całej rodziny  domu.


To fan page do moich osobistych blogów




A po za tym znajdziecie mnie:


 Zapraszam
SHARE:

3 komentarze

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig