piątek, 12 kwietnia 2013

Szybkie Wiosenne Candy.


Mimo, że pogoda mało wiosenna to na poprawę samopoczucia zapraszam was na szybkie wiosenne candy.
Zabawę rozpoczynam teraz, a wyniki ogłoszę już w kolejną niedzielę. Czyli zabawa trwa do północy w sobotę.
Obiekty mojego candy to do wyboru:


 mucha dla chłopca




lub 

opaska dla dziewczynki 




Są to moje twory wykonane na szydełku. Zwycięzca Candy sam zdecyduję, która z nagród bardziej mu odpowiada. Może również wybrać  wersję kolorystyczną.


Zasady są proste:
1. Pozostaw komentarz pod postem i uzasadnij swój wybór.
2. Zostań moim obserwatorem przez google+  
3. Polub mojego fan page na facebooku (tak od dziś jesteśmy i na facebooku) 
4. Podziel się informacją o candy na swoim Facebooku lub blogu. Będzie mi miło jak zamieścisz  banerek, ale nie jest to konieczne.

Ps. Do nagrody głównej dołączona będzie mała szydełkowana niespodzianka, więc jak lubicie candy i niespodzianki to zapraszam do zabawy.

 Jeśli chcesz podwoić swoje szansę to zapraszam na mój drugi blog, na równoległe candy TU

Zapraszam i powodzenia kochani♥♥♥
SHARE:

12 komentarzy

  1. Jak klikam link fanpage na facebooku to wyskakuje nie znaleziono strony, chyba zły odnośnik wkleiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara mucha pasowałaby idealnie dla synka na ślub rodziców! W koszuli i muszce wyglądałby lepiej niż rodzice! :)

    banerek zaraz wklejam, obserwuje na google+, ale fan page mi się nie wyświetla, pokazuje błąd :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Link na fan page po prawej stronie na blogu do czasu aż tego nie poprawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie :)
    No ja oczywiście za opaską, w końcu mała kruszynka musi mieć coś superaśnego na główkę :)
    bannerek u mnie na blogu http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też za opaską, ale nie dlatego, żebym chciała Mateuszka na dziewczynke przerobić :P Myślę, że opaska to po prostu cudny pomysł na prezent, a mamy pewną koleżankę, którą byśmy z chęcią obdarowali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chętnie się pobawię, oczywiście wybieram muszkę bo Igiemu raczej nie będzie do twarzy z dziewczęcą opaską ;) polubiłam fb, banerek zaraz wkleję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce po czerwona muchę.. uwielbiam mojego synka w tym kolorze.
    Banerek jest u mnie, polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i my się zgłaszamy :) Fabi nie lubi zapinania czegokolwiek pod szyją ;) więc wybieramy opaskę. Będzie prezentem dla Fabisiowej narzeczonej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie czerwona mucha dla synka!
    zgłaszam sie oczywiście!

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig