środa, 10 grudnia 2014

Świąteczna Dekoracja.


Trzeci dzień wyzwania u Uli. Miało być coś super, stworzonego wspólnie z Kai-em, ale brakło chęci z obu stron. Do tej pory zrobiłam te oto małe czapeczki, które zawisną na choince, ale póki co służą zgodnie ze swoim przeznaczeniem ;-). Jak by ktoś był ciekaw jak stworzyć te małe czapeczki to odsyłam do mojego posta TU. A dekoracjami zamierzam zająć się w weekend, choć czasu niewielu - póki co jest bałagan, jest zabawa :-)


Więcej świątecznych inspiracji znajdziecie TU na blogu Uli - SenMai


Joanna


SHARE:

11 komentarzy

  1. Czapeczki są super :) Przy odrobinie wolnego czasu muszę spróbować je zrobić :) A zabawa jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinnka świnki peppy - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te czapki, idealne do zrobienia przez moje gluty

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj.. za taką dekorację z Tomkiem mój syn dałby się pokroić chyba;)
    Ela-Sonrisa
    sonrisaart.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świnka Peppa też kochamy a czapeczki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świąteczna Peppa :)

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig