piątek, 31 lipca 2015

Pościel i dekoracje - POKÓJ DZIECKA #6


Krótko przed narodzinami mojego drugiego chłopca , ba - nawet tuż po wyznaczonym jego terminie zaczęłam szyć pościel do pokoju Kai-a. śmiałam się w duchu, że nie urodzę póki nie uszyję chłopakom pościeli :-). Kiedy wybrałam materiały myślałem o tym jak mój syn uwielbia pociągi, a ja uwielbiam minimalizm. Uszyłam pościel, która zadowoli nas dwoje, dla Kai-a powstała strona z Tomasami, a dla mnie z gwiazdkami - obie strony Kai uwielbia.


Z tych samych materiałów co prześcieradło i pościel powstały słodkie sowy dla moich dzieci. Sowy kochają nie tylko moje dzieci, podobne możne kupić w moim sklepie Etsy TU

Na innej ścianie pojawiają się nowe gwiazdy. Pokój Kai prawie gotowy. Chciałbym meble wykonać samemu, w końcu z wykształcenia jestem również snycerzem, więc nic co z drewna nie jest mi obce :-)
...a w łóżku zawsze można poczytać młodszemu bratu (Kai i jego Franklinowa kolekcja, aktualnie dość pokaźna)
SHARE:

1 komentarz

  1. Producenci pościeli dla dzieci wymyślają coraz to ciekawsze wzory, dzięki czemu pościel sama w sobie stanowi fajną dekorację w pokoju dziecięcym.
    https://qbanamama.pl/posciel-z-wypelnieniem

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig