wtorek, 21 lipca 2015

Minionki rozrabiają - jak zorganizować z dzieckiem Minionkowe przyjęcie.




Rok temu, na drugich urodzinach mojego syna tematem przewodnim były Minionki. Szału ze strony mojego syna nie było, podobały mu się te żółte ludki, ale animacja nie specjalnie go interesowała. Dziś jest szał i minionko- mania zawładnęła światem i moim synem czasami też (zależy od dnia).

Dziś w sklepach na Minionkowe party można kupić wszystko. Rok temu, jak szukałam kubków, czy talerzyków, nie znalazłam nic. Wszystko przygotowałam prawie sama, parę rzeczy pomógł mi przygotować, wówczas niespełna dwuletni syn.

Postanowiłam przypomnieć posty z tamtego czasu i zachęcić Was do przygotowania takiego przyjęcia z dziećmi, a nie kupowania wszystkiego gotowego. Skoro mój dwulatek wtedy poradził sobie z wieloma rzeczami to taki starszak może wykonać wiele rzeczy samodzielnie, a przy tym możecie się świetnie bawić.

1. Na pewno takie przyjęcie nie może się odbyć bez Minionkowego Przebrania, takie koszulki można by było przygotować i dla małych gości.

Potrzebujemy:
  • żółtej koszulki
  • niebieskiej i czarnej farby do tkanin
  • pędzelek
  • ołówek
  • tekturę do zabezpieczenia 
  • odrobinę cierpliwości
Krok 1. Szkicujemy "portki" Minionka.
Krok 2. Przerysowujemy na koszulkę.
Krok 3. Zabezpieczamy koszulkę w środku.
Krok 4. Malujemy.
Krok 5. Czekamy, aż farba wyschnie.
Krok 6. Zaprasowujemy to co namalowaliśmy.




Więcej foto podpowiedzi znajdziecie w moim poście MINIONKOWE PRZBRANIE TU

2. Mali goście po zjedzeniu tortu muszą czymś wycierać buzie, a mogą to robić Minionkowymi Chusteczkami, wiem, wiem... można już kupić gotowe, ale to może być niezła frajda dla dziecka przygotować własne. A Minionki trudne nie są.



 Szkicujemy Minionka i zaczynamy zabawę z rysowaniem na serwetkach. Jedno oko, dwoje oczu, jedno oko... i tak np do dwudziestu. Nie zapełniałam wszystkich, a do rysowania użyłam długopisu kulkowego, mazak by zbyt zniszczył serwetki.
Więcej fotek z tego posta znajdziecie tu  PAPIEROWE SERWETKI Z MINIONKAMI - DIY

3. Pomału zaczyna i w Polsce przyjmować się zwyczaj przygotowywania upominków dla przybyłych gości. Nie trzeba na to wydawać fortuny. Pewnie już mówiłam, że Minionki są bardzo proste, więc nie pozostaję nic innego jak wręczyć naszej pociesze coś w kształcie jaja, mazak, gotowe oczka i do dzieła. Post o przygotowywaniu naszych upominków znajdziecie TU
Minionkowe notesiki

Minionkowe jajka niespodzianki

Oczywiście trzeba to wszystko zapakować - trudne, nie sądzę, może trochę czasochłonne. Przygotowanie takiego party z dzieckiem na pewno będzie dla niego najlepszym prezentem.

4. Niewątpliwie hitem na moich blogach do dziś są Minionkowe Papierowe Pompony, jak je zrobić, opis i foto tutek znajdziecie Tu. Bez nich przyjęcie nie może się odbyć - żartuję, balony też są fajne ;-).


5. W ostatniej chwili powstała plansz do robienia pamiątkowych zdjęć. Potrzebny był duży karton. Wy jak nie macie męża artystycznie uzdolnionego to nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę, razem z dzieckiem przygotujcie ją co najmniej dzień wcześniej. A jak u nas Minionki rozrabiały zobaczcie sami TU

6. Na urodzinach nie może zabraknąć tortu. Z wielu powodów w tym roku nie piekłam tortu, ale to nie znaczy, że go nie zrobiłam. Tort z Minionkiem  to nic trudnego ;-)


7. Jak macie jeszcze mało inspiracji, to mam dla Was jeszcze tablicę, którą sobie przygotowałam przed przyjęciem.
 Linki {1,  2345678 }

A tak się prezentował się urodzinowy stół przed przybyciem gości.



Mam nadzieję, że Was zainspirowałam.


To się bawimy kochani {ale słodziak z niego ;-)}
i

SHARE:

3 komentarze

  1. Świetne te inspiracje. Ciekawe co u nas będzie królować za niepełny rok na drugich urodzinach. Podejrzewam, że Różyczka może mieć już swoje zdanie co do dekoracji czy motywu przewodniego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie genialne pomysły <3 Aż dzieciakom sie buźki śmieją :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig