poniedziałek, 22 czerwca 2015

10 najpiękniejszych chwil w życiu (WB1)


Nie mogłam sobie odpuścić ostatniego wyzwania u Uli. Szkoda, że to już ostatnie, ale wszystko się kiedyś kończy, a blog Uli i bez wyzwań jest warty odwiedzania. Ta kobietka inspiruję, uczy i ogólnie znajdziemy tu dużo pozytywnej energii.

Moją listę przedstawię chronologicznie, kolejność tych chwil absolutnie nie ma sugerować ich ważności.


  • Każdy dzień to te piękne chwilę, które mniej lub bardziej utkwią w naszej pamięci.
  • Dostanie się na Media do College-u, oj będzie się działo ;-)
  • Pojawienie się na świecie moich dzieci (dla mnie najważniejsze) 
  • Pierwsze komentarze na blogu
  • Przeprowadzka do Szkocji i nabranie nowego oddechu 
  • Ślub po piętnastu latach znajomości   
  • Mieszkanie w Holandii przez 3 lata - spełnienie mojego marzenia 
  • Uzyskanie dyplomu z rzeźby i edukacji
  • Dostanie się do liceum plastycznego - do dziś pamiętam ten zapach, ba nawet przez przypadek zamknęłam go w drewnianej skrzynce ze starymi farbami olejnymi  
  • Wyjazdy nad morze i mazury z przyjaciółmi
  • Wakacje u babci
  • rok 1988, nie wiem dlaczego, ale jako dziecko postanowiłam go zapamiętać
  • ....itd
A Wy macie takie chwilę, które szczególnie utkwiły w Waszej pamięci?

A co u Uli i innych? - sprawdź na blogu Sen Mai


SHARE:

3 komentarze

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig