wtorek, 1 lipca 2014

KREATYWNE WAKACJE Z DZIECIAKAMI


Również i w te wakacje postanowiłam kontynuować  wakacyjny projekt - KREATYWNE WAKACJE Z DZIECIAKAMI, który w zeszłym roku, pomogły mi tworzyć inne mamy z blogów takich jak: Moja Mała Bee, Wszystkie odcienie macierzyństwa, Lenka i Niki, Tere Fere Kuku i oczywiście ich i moi goście. A jak to wyglądało w zeszłym roku, podsumowanie i linki do postów znajdziecie TU. Mam nadzieję, że dziewczyny i tym razem dołączą do zabawy.

 Po doświadczeniu z zeszłego roku postanowiłam zmienić trochę formułę Kreatywnych Wakacji. Przyczyny bardzo proste, chciałabym zachęcić do zabawy więcej rodziców, nie tylko tych, którzy mają blogi. Będzie można również tworzyć swoje posty na moim fanpage.


Również na zmianę wpłynęło to, że jest to okres wakacyjny, wyjeżdżamy, a przede wszystkim spędźmy więcej czasu z dala od internetu, a jednak zeszłoroczna forma nieco zobowiązywała. Mimo, że czas nie będzie tak zobowiązywał, to chciałabym zachęcić Was do kreatywnego myślenia i podam Wam hasła, które mam nadzieję Was zainspirują.


Czego oczekuje od Was.
1. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś umieścił banerek pod swoim postem z określonym tematem, lub na blogu (ale to nie jest konieczne)
2. Udostępnić informację o KREATYWNYCH WAKACJACH Z DZIECIAKAMI.
3. Baw się dobrze!


Co mogę dać w zamian.
1. Jeśli będziesz miał gotowy post w czwartek, to możesz  przesłać zdjęcie i link na moją pocztę j.pabel.g@gmail.com,  a ja go dołączę do mojego piatkowego posta.
2. Możecie udostępniać wasze posty na moim funpage.
3. Możecie pozostawiać linki w komentarzach, a ja na bieżąco bedę je dołączać do bloga.
4. Będę umieszczać Wasze zabawy na specjalnie stworzonej tablicy na PINTEREST - TU
W ten sposob możemy się świetnie bawić i tworzyć bazę wakacyjnych zabaw.


Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy?
Zaczynamy już w piątek.


Tematy
1. DOWOLNY (na rozgrzewkę)
2. RÓŻOWY
3. PRZYRODA
4. HAND-MADE
5. WODA
6. SMACZNIE
7. OKRĄGŁE
8. ZIELONY
9. GWIAZDA

Zapraszam do zabawy
Joanna



SHARE:

12 komentarzy

  1. Świetnie , spróbujemy się przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączyć się można w każdej chwili, no i nie jest konieczne zrobienie wszystkich zadań. Oczywiście czym więcej tym lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne tematy. Ja co prawda wyjeżdżam za tydzień, na 3 tygodnie, ale w sierpniu dołączę do zabawy. Mam jeszcze tylko pytanko: czy tematy są realizowane po kolei? Czy robię to, co akurat przyjdzie mi do głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie konieczne, ale fajnie by było bo można wtedy pokazać inne sposoby myślenia.

      Usuń
    2. Ok, na pewno podczas pobytu na wakacjach w Polsce coś wymyślimy :)

      Usuń
  4. myślę intensywnie i może dołączymy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się dołączyć. To już jutro, więc może być ciężko, ale dla chcącego... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My udziału nie weźmiemy z różnych powodów,
    ale takie pomysły są godne rozpropagowania,
    więc podam dalej (w google+) :-)

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig