poniedziałek, 3 marca 2014

Papierowe pompony DIY - Minionkowe Przyjęcie.

 To ruszam z moimi przygotowaniami na Kai-owe przyjęcie. Czasu niewiele, a ja myślałam, że w tym roku zaczęłam szybciej - A tu nie wiadomo czemu czas przyśpieszył i trzeba się wyrobić do soboty.

Przygotowałam dla Was dwa foto tutoriale. Mam nadzieję , że udało mi się to przedstawić w prosty sposób. 
Zamiast bibuły użyłam papierowych serwetek. Skąd taki wybór? Wyobraźcie sobie, że w miasteczku, w którym mieszkam nie znalazłam bibuły. Nie do końca - znalazłam, ale nie było żółtej i były pakowane w paczuszki za 5 zł {taka paczuszka, nie wiem czy wystarczyła by na jednego pompona - cena pięknych widoków za oknem ;-)}.

Minusem,dla niektórych, może być, to, że z takich chusteczek tworzymy półkule, ale nie jest trudno połączyć dwie, żeby stworzyć efektowną kule. Ja jednak zamierzam wieszać je na ścianach, więc dla mnie to idealny kształt.

DIY
1. Kładziemy, równo, jedna na drugiej, 8 papierowych serwetek.
2. Zwijamy je w harmonijkę.
3. Związujemy sznurkiem lub drucikiem na środku.
4. Zaokrąglamy końce. 
5. Delikatnie rozdzielamy każdą część.
6. Gotowe.
7. Ewentualnie łączymy dwie półkule.

Jak stworzyć Minionka z papierowej kuli?
Nic prostszego ;-)
Kółko, kółko, kółko, prostokąt... 
Niektóre Minionki mają jedno oko.

Mam nadzieję, że się spodobało.
Joanna





SHARE:

8 komentarzy

  1. pomponiki super:) napewno impreza będzie wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Początkowo, jak zdradziłaś temat imprezy, to stwierdziłam, że to będzie trudne... ale dla takiej kreatywnej osoby jak Ty, to pestka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih dzięki . Nie mam czasu na skomplikowane

      Usuń
  3. Świetny efekt ! Ten żółty kolor świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję się bez bicia, że dawno do Was nie zaglądałam ale ileż nowych pomysłów tu znalazłam. Oliwier kocha Minionki (ja z resztą też) więc bez wyrzutów sumienia kradnę pomysły i wprowadzam w życie!

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig