poniedziałek, 29 lipca 2013

Domowa ciastolina.

Przepis
2 kubki mąki
3 łyżki oleju ( ja dodałam więcej)
gorąca woda - tyle, aby uzyskać plastyczną masę
1 kubek soli
farba dla dzieci 
(można użyć barwników spożywczych, ale u mnie kolory wyszły blade i nijakie)
można użyć brokatu, czy aromatów, ale przy mniejszych dzieciach odradzam

Kai nie specjalnie cieszył się ciastoliną, dotykał ją, ale jakoś czuł się nieswojo i bardziej cieszył się zamykaniem jej w pudełkach, niż lepieniem. 



Niewiele u nas czasu. W końcu wakacje i trzeba się cieszyć, każdą chwila na zewnątrz i naświetlać się, ile się da. Starzy Szkoci nawet nie pamiętają tak długiego lata.

Joanna 


SHARE:

7 komentarzy

  1. Bardzo ładne kolory!
    Cieszcie się latem:) Asienko co z naszym postem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w piątek. Ja jestem ostatnio zakręcona i nie ogarniam czasu i złą datę Wam podalam. Wybaczcie. Jak planujecie jakieś zmiany to proszę. Ja przyznam, że jeszcze nie otworzylam waszych postów.

      Usuń
  2. Kolory wyszły Ci rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dodałam farb, a nie barwników spozywczych. Z barwnikami kolory byly nijakie.

      Usuń
  3. Ja swoją ciastolinę robię dodając właśnie barwnik spożywczy i kolory są intensywne. Moje dzieci uwielbiają zabawę ciastoliną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie to kwestia rodzaju barwnika, mój dawał kolory mdłe

      Usuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig