poniedziałek, 3 czerwca 2013

Znajdź 5 rzeczy. Wyzwanie - Dzień I

Kolejny miesiąc i kolejny raz dołączam do zabawy na Uli blogu TU


Pierwszy dzień zabawy i temat 
5 RZECZY 

Znajdź 5 rzeczy, bez których nie może obejść się mój aparat, bym mogła wziąć udział w zabawie ;-)

Dziś pierwszy dzień, więc ciągle można dołączyć do zabawy

Zdjęcia innych uczestników można podziwiać TU

Ps. Pamiętacie moje drzewko awokado? Ma się dobrze i jestem pod wrażeniem jak szybko rośnie, wkrótce go pokaże. 

Joanna
SHARE:

13 komentarzy

  1. Świetna interpretacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham bezlusterkowe Olka. Od tego modelu zaczynałem przygodę. Sprzedałem 6 kg sprzętu Nikona i kupiłem ten model. To było 3 lata temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czegoś w nim brakuje. Może moich umiejętności. Może obiektyw. Ale uwielbiam jego design.

      Usuń
    2. To dobra maszyna, był ze mną w Londynie przez 2 tygodnie, byłem zadowolony. Daje ładne zdjęcia, dlatego wiele portali fotograficznych używa go jako sprzęt testowy.

      Usuń
  3. Tak! aparat w tym wyzwaniu jest najważniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyzwanie fotograficzne, to i jest fotograficzne zdjęcie =)

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig