poniedziałek, 24 czerwca 2013

Domowe Zdrowe Lody

Lato, upały {nie w Szkocji} to świetna pora na lody. Trudno znaleźć lody, które można podać dzieciakom. 
Ja proponuję proste lody owocowe:
lody koktajlowe
lody leniwych rodziców



Co potrzebujemy?
...a  niewiele.
Do pierwszych lodów koktajl jaki lubimy.
Ja do naszych użyłam bananów, truskawek i waniliowego mleka ryżowego. Zmiksowałam i wlałam do pojemniczków na lody i do zamrażalki.   





Jak się ma upały to wierze, że się nic nie chcę {trochę wam zazdroszczę tych upałów, choć bym nie chciała, ze względu na Kai-a}. Na te dni proponuję lody leniwych rodziców. 
Co potrzebujemy?
Sok  owocowy.
wlewamy i do zamrażalki




...żeby wyciągnąć lody z pojemnika włóż je na chwilę do ciepłej wody.

Smacznego!







Joanna

SHARE:

13 komentarzy

  1. Kurcze, szukam takich pojemniczków już jakiś czas w sklepach i znaleźć nie mogę :P a zamówić z internetu bez sensu, bo za przesyłkę wyszło by drożej niż za same pojemniczki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja muszę Arturowi zaserwować takie lody.

    OdpowiedzUsuń
  3. jade na zakupy i napewno zakupimy pojemniczki:))))))dzieki za pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm... tylko na ladniejsza pogode trzeba poczekac ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. my też jemy takie lody :D ale najczęściej soki owocowe zamrażam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/06/konkurs-4-dni.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig