piątek, 10 maja 2013

Szczegół jest taki, że nie wiedziałam. Wyzwanie fotograficzne dzień V. Miecz DIY

Coś mnie wczoraj tchnęło, żeby pooglądać Kaja pamiętnik ze żłobka. Można stracić czujność bo opiekunki przekazują najważniejsze informację jak odbierasz dziecię. 
Całe szczęście jakiś głos wewnętrzny szeptał, żeby sprawdzić co nowego. Spodziewałam się braku pieluch lub tp. No nic to ruszam na miasto trzeba kupić materiały na zbroję rycerza.

Dzisiejsze wyzwanie to SZCZEGÓŁ

Zapraszam do podziwiania prac innych TU na blogu http://www.senmai.pl

A jak się dowiedziałam, to szybko do sklepu, po papier i sprej, bo trzeba zrobić zbroję.
 W pracy powstał miecz, osrebrzyłam cały mój pokoik, a efekt. Sami oceńcie.


Do miecza użyłam osrebrzonej brokatem kartki A-4 na takiej piance (nie wiem jak to fachowo się nazywa). Kartka była jak naklejka, więc przecięłam i skleiłam razem i wycięłam miecz. W niektórych miejscach nakleiłam więcej, a na koniec dodatkowo udekorowałam wełną.

Dziś powstaję zbroja, a raczej miała być zbroja z tektury, a m. na to, dlaczego nie wydziergasz kolczugi na szydełku? Zawsze ma dobre pomysły tylko szkoda, że tak pracochłonne. Posłuchałam i dziergałam do późnych godzin, a teraz osrebrzona, suszy się na zewnątrz.


Joanna
SHARE:

8 komentarzy

  1. Jaaaaaka łapcie śliczna :) świetna interpretacja tematu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny miecz. Czekam na resztę stroju!

    OdpowiedzUsuń
  3. mieczyk mnie urzekł
    nie mogę pokazać go synowi, bo będę miała piekło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo jak słodko maleńka szydełkowa zbroja i papierowy miecz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajne takie przez siebie wykonane kostiumy. U nas w szkole byl tydzien ksiazki i dzieci mialy sie przebrac za ulubionego ksiazkowego bohatera. Dzieci lataly w poliestrowych pzebraniach supermanow i spidermanow, bo rodzicom nie chcialo sie wysilic...

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszalałaś z tym mieczem! Rewelacyjny jest!

    OdpowiedzUsuń

© Nasza Przygoda DIY | kreatywny blog dla dzieci i rodziców. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig